Czas realizacji Twojego zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych.
Za dni robocze uważa się dni tygodnia z wyłączeniem niedziel i dni
wolnych od pracy w tym świąt i urlopu.

W przypadku zamówień
indywidualnych lub wymagających spersonalizowania czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie. 

Zamówiony Produkt wysyłamy do Ciebie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub paczkomatem InPost.

Koszty związane z wysyłką ponosi Klient.

Koszt dostawy wynoszą:

– 11.99 zł – przy wysyłce za pośrednictwem paczkomatu InPost

–14.99 złotych – przy wysyłce za pośrednictwem firmy kurierskiej

– Koszty przesyłki Produktu do Klienta poza terytorium Polski zostaną indywidualnie określone w zależności od kraju wysyłki

Zwroty / Reklamacje

Masz 14 dni na dokonanie zwrotu produktu bez podawania przyczyny.
Reklamacja nie uwzględnia
zniszczenia z winy klienta lub szkód powstałych na skutek niewłaściwego transportu przez firmę zewnętrzną. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru przy kurierze i ewentualnego wypełnienia formularza szkody jaka został poczyniona w trakcie transportu. Więcej informacji a ten temat
znajdziesz w zakładce REGULAMIN SKLEPU w paragrafie 10.

Wszelkie informacje dotyczące dostawy, zwrotów i reklamacji kieruj pod adres mailowy: kontakt@szymonwesolowski.pl